今日,係陸運會@@我地啦啦隊要點半返到去城門谷運動場@@
我就7點去佩鳳屋企~~咁就7搭3先出門口,咁依敏就話驚遲到。
咁我地就搭的~~嘩....頂佢...佢唔識去啵~~
搞到四十幾蚊啵....=口=''
去到就練啦啦隊la~~咁就練a~~嘩...勁多人望住a~~
跟住我同佩鳳同依敏等.....要跑100米a~~
嘩...一開始個陣好驚a~~我同佩鳳勁禁係到講好驚~~@0@
嘩...到我la~~跑第二a~~=口=''
第二都入唔到決賽a~~@@