今日早上都冇咩事發生既~~
跟住到pe 堂la~~
咁miss 話今日係跳繩比賽所以就比我地練跳繩~~
咁就練la~~
到pd 堂個陣~~個個落哂操場~~
跟住就比賽lo~~
雖然係輸左~~但係唔緊要la~~/\/\
玩下姐ma~~