今朝起身都好凍la~~我都唔係好願起身~~
跟住就換衫~~跟住就出門口lo~~
我就同佩鳳一齊返la~~嘩...點風吹過黎....好鬼死凍a~~塊面~~
跟住返到學校都冇咩凍la~~跟住上課室仲暖點~~
我同佩鳳小息同lunch time之後我地就會去體育室個到搵我ar媽同埋大家姐,二家姐,細家姐~~
/\/\
跟住lunch time之後點人望哂操場~~我以為咩事la~~
原來係有人食波餅~~仲送入醫院tim~~