今日我同佩鳳如凰珍10點半一齊去到葵盛東商場~~
因為我地要做專題所要去去個到影相相~~
跟住影完之後,我地就係個到玩~~
同埋上5座個到玩千秋~~~
跟住玩到1點幾~~凰珍就要返學校打羽毛球~~
咁就送佢返學校la~~
咁我地就去哂相相lo~~~
跟住就各自返屋企la~~