cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


@0@ 驚訝 分類: 未分類

e+開始唔願打日記lo~~~

今日我8點幾就起左身lo~~但係我又唔願起身擦牙洗面~~就係張床個到玩~~~

今日我約左佩鳳同凰珍就去葵芳個到睇聖誕聯歡會要買既野D價錢la~~

咁我同同佩鳳去左先~~咁我地到左葵涌廣場~佩鳳就話佢好肚餓~~咁我就陪佢買手卷食la~~

用左8蚊雞~~跟住就去m記個到得凰珍la~~跟住就去左一個公園仔食手卷la~~

我同佩鳳一邊食手卷一邊係到同一個細佬女傾計啵~~

個個妯佬女係鬼死叻嫁~~我地講一點核凸野佢就知道係咩黎嫁~~

佢讀高班炸~~~=0=

跟住食完la~~咁就去左百佳la~~咁就睇價錢la~~睇完lo~~

咪係個到行下街街lo~~~跟住行左一陣~~

就話去我個到既新商場睇下啵~~

咁就去la~~跟住就買左一枝噴雪既野~~

就係到玩la~~跟住係到玩噴人大戰~~

好好玩a~~仲噴到自己成面都係tim~~>o<

跟住玩到冇哂la~~跟住又去買過~~跟住就買左一個可以噴係個window個到既~~

因為我同佩鳳係負責聖誕聯歡會既野嫁ma~~咁我地就諗住帶個枝野學校~~

諗住用個點噴係個window個到佈置homeroom la~~

所以我地都唔用個點玩咁多la~~玩左一陣~

咁我地就要返屋企la~~咁我地就各自返屋企lo~~

因為凰珍佢唔係幾識返屋企~~咁我就陪佢行一段路就走人lo~~