今日,我同佩鳳同楊傑森同謝丙同郭世尋去左沙田踩單車a~~
咁佢地話會踩去大尾督~~咁我同佩鳳係到諗~~踩去又踩返返去還車~~
好耐嫁啵~~咁我同佩鳳未踩到大尾督已經自己兩個走左lo~~
跟住就係沙田市中心到行街街~~跟住就坐巴士返屋企lo~~
仲有a~~我地踩單車個陣a~~我見到一個女仔落斜路個陣跌到a~~
仲係要跌到好勁個隻~~佢仲擦到塊面a~~=0=