今日又係咁凍,跟住着校服返學la~ 跟住就去locker!! 跟住冇咩特別事。 放學就聽一點核凸野....... 跟住係體育室個到做功課做到6點7搭先返屋企~~
今日又係咁凍,跟住着校服返學la~
跟住就去locker!!
跟住冇咩特別事。
放學就聽一點核凸野.......
跟住係體育室個到做功課做到6點7搭先返屋企~~