今日系Last Day..!**
可能對呢間中學冇乜感覺..!"
所以就冇刻意去影相..影名落件3到..!"
haha!!!放學bbq!"
正xd!**
玩到癲左..haha!!
8點幾走人..去左食糖水..!!"
成11個人..呵呵呵!!
開心..!