|
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| 聖誕節快樂!! |
分類: 未分類 |
今日,,3點搭9就起左身啦,,”\\
真系超唔想起..><"
4點搭4去到佩鳳屋企‵?/
之後...嘉煒黎埋...
就開始整啦‵
整整整‵
整到6點幾...就差唔多整完‵就洗手"\\
3個就走左去訓覺zzz""
哈哈-*
7點搭3再起身..拾埋d 手尾"]]
就走人lo"***
返到去‵入禮堂..唔好睇既..|\
之後..睇左一半就返左課室...
報置"//
一開始我地班所謂既舞王同兩個男仔‵
跳舞....型"]]
之後..就食野啦‵
我地壽司勁快比人清哂‵
我先食得一件..佩鳳就未食‵""勁-*..
我地班訂左火雞‵
一般好味啦....~~
食哂野啦‵緊系玩遊戲啦‵?/
玩搭鄧仔"\\\
好衰格啊d人...><"'
輸左要唱歌‵
郭bum唱歌好搞笑..
超有感情”
哈哈‵笑爆咀..
放學...嘉煒同人去葵芳‵
我就同佩鳳去左mk行街街"\\
攰死了....//
返到屋企即刻訓覺...攰死‵"\\
|
« | 475 | 476 | 477 | 478 | 479 | 480 | 481 | 482 | 483 | 484 | ... | 1065 | »
|