今日..同左佩去左一個地方‵...
攰‵..
再行下街‵""....
3點幾就走左lo..
返到屋企..再出街‵
去左4期打波‵
好屎...‵><”
6點幾返屋企‵”
食飯個陣...諗到一d 野‵”
如果個陣..我行埋去佢個到‵
我同佢會點發展落去‵”\\