英文堂...模擬試”
唔識做‵哈哈-*
科學..乖左"
聽書...
中文堂..miss帶隊出去*
唔洗上堂..ya””
數學堂..唉..
眼訓死人啦‵””
放學///又跳舞//’’
攰””
又比miss話我d 動作啦”〔〔
聽日又要返8點..死人的””
><""