PE堂...練十人十一足""
好唔齊囉‵""
唉‵"]]冇野好講-*...
全方位...勁悶"
聽個個講座..""
死啊SIR又唔比我地幫手..
比D 男仔幫手...
頂佢啊"""
放學///冇睇籃球..
因為冇興趣..""]