今日又遲到啦‵""
頂頂頂""‵
so pk""
返學個陣..又比d 不明既水整到我濕哂.."><””
小息比miss叫左我同佩鳳去見佢""
唉..比佢鬧,,,""
不過比佢鬧既期間...笑到我肚痛""哈哈-*-*
英文堂..唉..””
好樣衰lo..
做左一件事..超樣衰..””
唉唉唉...