今日又遲到‵><””
跳3個幾中‵攰死"]]
流左勁多汗..
跳完..仲要上返去..整個件3‵""煩-*
本來淑君約我去踩單車既‵""
不過未走得..費時佢等我啦‵
SO同佢講唔去‵sorry""
到左2點幾先返到屋企‵
返到屋企玩跑online""
冇出到街‵]]