今日...數學堂..唔想聽佢講書"‵
中文堂...頂佢..
掉左我坐某某人個位囉‵...坐左落去..想嘔-*..
唉...又坐最前囉‵..仲痴埋個牆到,,,,\勁唔習慣
通識...哈哈...
掉左位..坐佩鳳隔離...‵\\
傾傾傾..傾聖誕既野‵‵好開心啊...‵
想快d 到....平安夜‵']]
中文堂...最後個陣..miss話‵''
聖誕聯歡..佢夾$388”\\
lunch...食m記‵
好味道‵~~
英文堂....勁好笑..
打啊dum/.佢唔知邊個打佢””
打左勁多下‵先講邊個成日打我啊..
笑到我..
跟住想打個陣..佢望過黎..
我縮手...撞到個枱..
斷左...><""
放學...又自己返屋企..唉唉唉..--*
|