cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天


好玩呀!! 分類: 未分類

今日...8點半返去跳舞!!

11點幾先走...

之後...就返屋企..洗頭,,換3..

之後...12點幾就出葵芳啦..

去左百佳買野食去黃金...

去到...第一時間..打排球..

打沙灘排...好難打呀...好難行!!>P<””

打左陣...就食野...

食到飽..就去換33/\/\”

換完3...又去打排球啦...

之後....張家偉黎左//**一陣打∼!!

打左陣,,,就叫埋李健..同徐景黎一齊打..

佐系BO..佢比我地打到..中左2次球餅呀!!

SORRY呀**

打打下..佩鳳又冇心機打..就同bo 去海邊到玩水...

之後..就個個女仔都去海邊到去啦..

區嘉就好慘啦///**比我地推左落水...@w@”

成身濕哂∼∼

佩鳳就比張家系沙到系咁拖...仲推佢落水...

我同淑君同bo 靜系濕左少少姐...

夜晚.,..淑君飲左1罐酒...同埋半樽酒..

我地就每人飲左一罐...之後..個半樽就一齊飲..

之後..又開餐...^w^**

食飽...就玩誠實與大膽...

講左好多野出黎呀!!!

玩左陣...就成班女系到傾心事!!!

個個都講哂d 心底話出黎呀..^w^*

傾左陣...打排球..

跟住有d 仔話用佢一齊玩喎..

之後...佢地就同淑君..同水樽系到打波..

我地就坐系到...11點幾..換3..走人lo**

返到屋企..好攰!!