今日...8點半返去跳舞!!
11點幾先走...
之後...就返屋企..洗頭,,換3..
之後...12點幾就出葵芳啦..
去左百佳買野食去黃金...
去到...第一時間..打排球..
打沙灘排...好難打呀...好難行!!>P<””
打左陣...就食野...
食到飽..就去換33/\/\”
換完3...又去打排球啦...
之後....張家偉黎左//**一陣打∼!!
打左陣,,,就叫埋李健..同徐景黎一齊打..
佐系BO..佢比我地打到..中左2次球餅呀!!
SORRY呀**
打打下..佩鳳又冇心機打..就同bo 去海邊到玩水...
之後..就個個女仔都去海邊到去啦..
區嘉就好慘啦///**比我地推左落水...@w@”
成身濕哂∼∼
佩鳳就比張家系沙到系咁拖...仲推佢落水...
我同淑君同bo 靜系濕左少少姐...
夜晚.,..淑君飲左1罐酒...同埋半樽酒..
我地就每人飲左一罐...之後..個半樽就一齊飲..
之後..又開餐...^w^**
食飽...就玩誠實與大膽...
講左好多野出黎呀!!!
玩左陣...就成班女系到傾心事!!!
個個都講哂d 心底話出黎呀..^w^*
傾左陣...打排球..
跟住有d 仔話用佢一齊玩喎..
之後...佢地就同淑君..同水樽系到打波..
我地就坐系到...11點幾..換3..走人lo**
返到屋企..好攰!!
|