今日....下午...
同淑君...落左去公園打排球...//
打左陣...再去商場行左陣...再返返去公園\\*
咁岩....小冰終於黎左啦...咁就打排球啦!!
打打下...阿龍黎埋打....打左好耐....
有球..小冰徐波...徐到人...so 去左球場打 ^^''
6點搭4返屋企lo**