今日...7點半起身..
沖涼洗頭...換3..
佩鳳黎左...一齊化妝..搞掂走人
去7仔既的士站搭的去偷景新城...
整cake..係個到...識左好多人../\/\*
個cake好好食!!
12點半拿拿琳食完...換3..
又飛的返學校...因為要去老人院表演..>p<””
5點到就解散..咁就坐巴士去葵芳行下
行到5點半...攰死啦..去到老人院長期企..
冇得坐...超攰對腳...
so 就去葵興住37m...兜風..
好舒服/\/\""