中文堂.....冇留心聽書....
因為我..同佩鳳玩sms ma....哈哈''
上中文堂個陣...不知幾想快d 落堂....想快d 去睇話劇呀....../ \ / \""
終於等到去啦....搭車個陣..
就緊係聽歌歌啦...◇◆◇◆◇◆◇◆
到左啦....就睇啦...都唔算太好睇,..@w@....好悶
走啦....又係聽歌...不過都幾眼訓.....■□■□■□■□■□■□
返到學校....去完locker....睇左陣足球...
就返屋企lo’’’’’▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼