放學....社際排球wo...
大家姐''二家姐''細家姐''阿婆''個d 全部返哂黎呀...
仁社有望lo....
同義社打...就兩局就掂..
對綠社就要對3局啦///**
不過最終都win 左
唔知對藍社會點呢...
星期四就知到答案啦!!!