pe堂,,,,考跳繩同一字馬,,仲有栱橋**
數學,,,冇心聽書.....寫左d 野*
ih,,,,ok la~
lunch~~唔想出去食,,,so 係下面buy 野食~~
科學堂,,,,好眼訓........
放學,,,打波
打到5點半先返屋企.......
返屋企個陣....我ar 婆,,,叫我「查」d 野係個鼻到~~
查左之後,,,,,痴線嫁,,,,好拿a~~
拿到我隻眼好痛~~流埋眼水tim~~好痛a~~~~>p<"