cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


**憂鬱** 分類: 未分類

今日,,,,十一點先起身**

之後,,,食包包//***

再玩電腦*聽歌歌

1點幾落街,,,,同嘉煒打排球**

1點搭10先行返學校~~~

返到學校,,,,,練舞*

好支力ar***

之後,,,返葵涌村....其實我真係唔明白嘉煒驚d 咩lo//

打左陣,,,,淑君黎左丫,,,/\/\""

同淑君打排球個陣,,,,佢話我個樣好憂鬱喎**

差唔多6點個陣,,,,ar 妹打黎~~叫我返屋企食飯**

咁我就同佢地講bibi~~

淑君送我走,,,,再同淑君係後樓梯傾左陣計**

再返屋企食飯飯~~

電燈膽

                                     假使不能公開妒忌 學習大方接受
                                     同行時要殿後 誰冷落舊朋友
                                     節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重
                                     言談越熾熱 內在更冰凍

                                     誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人
                                     仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感


                                     * 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
                                     黏著你們 來來回 委曲中受難
                                     一個我被撇低 卻又很不慣
                                     要走的一剎又折返
                                     能承認嘛 我故意當那電燈膽
                                     他日你們完場時 入替也不難
                                     善良人埋藏著最壞的心眼
                                     妄想一天你們會散 會選我嗎
*

                                     對換了你身份可應該滿足 情人還是知己都擁入懷抱
                                     同情或眼淚 讓別個得到
                                     留低的原因 一世的秘密 其實明知只得我是外人
                                     仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該開心還是痛心

                                             Repeat *