今日,,,,8點半起身//**
返到去學校,,,,,9點**
練波**但係唔見人**
之後.....「牙媽—錢」話聽日再練啵*
咁我地就打多陣,,,先再走la**
打打下,,,,,,有少少唔舒服**想嘔想嘔咁**
之後,,,,我就叫佢地打住先,,,,我就去住低la**
但係d 桌又鬼死咁烏糟**又扒唔到係張桌到啵//**
搞到我唔知想點..........好彩之後,,,,嘉煒比左粒爽浪既香口膠比我食\\
食左之後,,,,好返好多**
坐左陣就走鬼左,,,,,去左葵涌村,,,到玩左陣**
見到馬仔,,,,m 經**
之後,,,,1點幾個陣,,,,陪a 健佢去買飯**
聽嘉煒講//話老公發燒**
so 打左比佢**之後,,,傾左陣,,佢話等陣打比我**
去到買飯個陣,,,,,見到阿生.....何志明,,,同佢細佬a**
佢細佬都幾得意ar~~/\/\""
1點9返學校跳舞~~
跳到差唔多5點***跳到我死下死下咁//**
我個fd 仲勁***跳到隻手凍哂,,但係佢個頭就熱**>p<""
跳完就即刻返返去葵涌村**
返到去見到肥澄,,,,肥輝,,,,a 陽,,,,馬仔,,,,,等........
我地就呃佢地話我地岩岩返學校,,,,同林護個d 人比賽排球//**win 左~~
跟住就同肥澄....馬仔佢地打波***
之後,,,,我諗住bad 波la~~咁我就慣左拋高個波**
再行前幾步再打嫁ma//**咁我就打la~~
我又睇唔到前面有咩啵**就行前la**
原來前面有架單車,,,,,咁我行前,,,,隻腳就推到架單車**
搞到個架單車.......加速..仲跌到tim~~~><"
個d 衰人就猛禁係到笑笑笑***-口-""
過左陣,,,而....有個死細佬....吐口水.....吐到a健隻手到.....
而見到都好嘔心.....>p<""
之後,,,,個個令仔係到玩口水**仆你個街,,,
勁核凸a佢***仲拎d 口水黎整人.......
想嘔ar//**
之後,,,,我地就用石頭拋佢**
佢就用口水整我地....同用石頭拋返我地*
之後,,,,,佢仲差d 拋到人a~~~
|