今日,,,,唔太想返學ar**//
下午發展日,,,,d miss 出哂去play~~
1點半返學校,,,,跳舞!!!
4點半放左""去荃灣到buy野””
buy到7點半先走’’>p<”
夜晚''整o者喱~~