今日,,,,訓到好夜......十一點幾先起身~~~
十二點幾落左去"""
同佩鳳仲有老公仔打波""
之後,,,老公仔走左,,,淑君同嘉煒黎左**
就去左新個面""5期到坐*
過左陣,,,有個細佬仔走個黎~~~
同我地玩,,,原來佢叫有b~~~咁我地就叫佢個名la~~
之後,,,,佢a 媽望鬼住我地""
走個陣,,,仲大聲講「臭係」
跟住我就串返佢..之後,,淑君話佢黎緊a//**
之後,,,我地就即刻走la~~~衝a~~~**
我同佩鳳仲有我a妹......就喱埋左係牆到**
過左陣,,,聽到腳步聲,,,我都估到係個個a嬸嫁la""
跟住真係佢,,,,彈出黎,,,咁就跑la~~
不過好唔好彩.....佩鳳比個個a嬸捉住左d頭髮a~~~
咁我就驚la~~又心急,,,咁跑la~~但係個地下好滑,,,,*
搞到我仆低左a......= =""
之後,,,,,個個a繙嬸就猛禁鬧佩鳳~~~
我就諗住搵淑君佢地,,,,,但佩鳳又叫我啵~~
我都唔知點算好~~好彩淑君佢地黎左拉走左佩鳳~~
因為個條仆街a嬸,,,,,,蚊到佩鳳d 頭髮好鬼痛~~so 佩鳳喊a~~
咁我同淑君都好嬲la~~咁猛禁係到鬧返個個a 嬸~~~~
不過有人好似當咩事都冇咁,,,仲話呢一件事係我一手造成嫁lo~~
|