今日*淋出門口個陣睇到個天好黑//**好似想落雨咁**
之後我再睇tv,,,原來真係落雨\|##
咁我就帶傘返學校lo""//
英文堂個陣,,,勁爆好笑//*
我同佩鳳就猛禁係到笑笑笑""//
係因為miss叫我地全班起身//**
咁我地就起la""跟住我就成身伏左係佩鳳到,,,,之後佢走開左,,,//
嘩,,我差d 仆左落去"之後,,又係到笑笑笑\\**
笑到我精神錯亂,,,,,掂到黃文傑個patpat~~
圖像傳意堂,,,,好好玩a~~~
畫個d 屋,,,畫到超型,,,又令**//
luch好彩我有帶傘,,,so出去食m 記~~
之後,,,,,係得育畫劇**我地班拎左兩個獎,,,,^^**
本來原定今日既十人十一足,,,因天雨關係,,,so 壓後左.....>p<""
|