今日,,,,整日都好似冇乜心機上堂~~
放學,,返屋企
唔知點解幾幾排,,,,,,都好鬼死支力~~~
返親屋企都好支力~~好眼訓~~~>p<""
夜晚,,,打邊爐~~~
誰說世上有美麗的哀愁,我的哀愁連看起來都那麼煙雨淒迷。
到底,對一個人的愛到了最深處,會不會就此變成恨。
抑或,愛和恨根本就是一直平衡並列的,有多愛就有多恨。
By ivory•敏b