今日,,,都幾黑仔~~~
因為個書包 係locker~~~
返學校又唔記得左帶locker key~~
so lunch 前個幾堂都係冇書包既~~~~/\/\""
但係係冇人發現個啵~~~
放學,,,同芷諾姐,,,,,雨婷,,佩鳳一齊返~~~
返到屋企之後,,,又出左黎~~~
打波""""/\/\""
打完之後,,,,同淑君係樓下傾左好多.........野......