今日,,,,都冇乜心機上堂嫁la"""'
因為,,,,想快d 到放學~~buy 野~~~
放左學~~~嘉煒佢地就話去葵芳!!
我同佩鳳就話去荃灣~~
咁就分開行la~~~我同佩鳳就拿拿琳坐的士落去~~
買完野之後~~都好夜la~~
7點幾返到屋企~~~
返到屋企又要比阿爸阿媽佢地「哦」~
跟住呢~~就冇食飯~~
就落左街~~~拎野~~
同淑君傾計~~
10點幾就zzz.....