今日,,,,,6點起身,,,,洗頭.....沖涼~~
6點搭9出門口,,,,,
返到去,,,,練啦啦隊,,,,,
臨到我地跳個陣,,,我真係好文lo~~
又話用閃個d 啦啦球喎,,,,
之後,,,又話唔夠用返上年又上年個d~~
核凸到爆a"""
跟住我就話又唔用個d~~之前又話用,,,,
我地個頭又冇咩特別......又冇代表仁社d 野喎~~~
搞到我勁嬲,,,,,仲喊tim~~~
跳完la""都ok la~~~
到頒獎la~~~咁信社就係啦啦隊冠軍~~
之後,,,,,就頒全場總冠軍~~~
一開頭就話係信社,,,,,之後,,,,義社個d 人就話有冇搞錯a~~
計錯分,,,,,a~~
之後<,,就係計錯分,,,,,,
跟住有d 人就串信社la~~
今日,,,,,好可惜,,,,見唔到老公仔~~~
今日set左個頭a~~~幾令~~~
夜晚,,,返到屋企,,,,打比老公仔傾電電~~

|