電腦又考試,,,,,,好煩a//**
電子實習~~^^**
lunch落去食.......之後練十人十一足***
妖,,,,,d 男仔都唔得既'''= =""**
數學堂,,好鬼眼訓"""@w@**
放學,,,,就係大操場練掛球,,,,,
跟住佩興叫我地上去有蓋操場練十人十一足,,,,
之後,,,練左陣因為唔夠人,,,,so 就同佢地講齊人再搵我上黎**
咁就落返大操場到練排球~\\##
練左陣,,,,嘉煒嗌我上去,,話miss lok 黎左\\**
練一次,,,,咁我就打多陣,,,就再上返去,,,,//**
練la""因為d 男仔唔得,,,so 換人""全女班**
練左陣,,,ok la,,,就走得lo**
又落返去打波~~~~~~~**
練完,,,又上返去整攤位d 野lo~~
7點先返屋企"""">p<""
返到屋企,,,,睇返個成績表,,,,,好野a~~
入返岩分a""宜家派第二,,,,,,/\/\""
勁勁a//**好叻女~
|