今日,,,,又係係公園打排球**
之後6點返屋企//**
食完飯**就拿拿琳落返黎*
之後,,,就同老公,,豪bb,,,馬仔,,,佢地玩.....
都唔記得玩咩lo**
我靜係知道,,,,嘉煒好似好想去bbq lo~~
之後,,,,,,12點幾到a*豪bb,,,同嘉煒都走左~~~
岩岩好就見到a生返黎la***
過左陣,,,我都返屋企lo~~~