今日,,,,8點要返學校跳舞]]**
之後,,,去左葵興食野**
再去buy 野""//**
buy 完之後,,,再去整野]]**
之後係乒乓波桌到整野la""
魚倫佢地過左黎踢波,,,,]]//**
之後佢想踢我,,但我避左,,個波就踢到個a 婆塊面**//
過左陣,,,,去左park***玩~~
我地見咁齊人,,,就去左排球場諗住玩閃避球**//
但係排球場入面有人,,,so 冇得玩,,只好打波]]//**
嘩**打波,,個陣,,,佩鳳打到個波,,,中我塊面a~~好痛**||
不過算la,,,係有少少嬲,,,,不過fd......||**
之後,,,淑君帶左佢個表妹黎a"""好q a**不過好怕羞**
過左陣,,,,魚倫慶同佢 d fd 黎左,,,,踢波**\\**
有次,,仲踢到凰珍塊面tim"">p<""
5點幾,,,又去返park 玩""]]
我地d 女仔""(佩鳳,,嘉煒,,凰珍,,潔怡)""同""(肥澄,,,楊成龍,,陳家豐,,曹俊)
同佢地玩擲波,,,,,好好玩///""
不過,,有人就唔好彩,,成日比人擲中lo**
6點半返屋企lo''
夜晚,,,又落左黎paly**
同老公仔,,,,肥輝,,淑君,,佩鳳,,嘉煒,,,jaja,,,佢地係到玩,,,同埋傾**
10點幾返屋企/*/*
|