中文堂,,,又唔練朗誦..>p<""
如果真係輸左,,,我真係憎死佢.........
pe堂,,,跳高~~
嘩...3個一齊跳~~
跳個陣,,,嘉煒隻手頂到我背脊....嘩,,勁痛~~
數學堂,,,,本來小測~~但係....有人話聽日先~~
so 聽日先.....
放學,,,,,跳步~~>3<""
跑完之後~~就返葵涌~~
係公園到坐~~
跟住余倫行過黎同我地講l:「幫我去買d 女性用品。」
跟住我就同佢去買la~~
買完就返公園~~
見到個肥bb~同佢玩~~
^^~~
跟住豪bb 同埋馬仔黎左~~
跟住就一齊玩""
今日,,老公仔,,去左打拳~~so 見唔到佢~~~
|