今堂既英文堂,,,,,靜左好多,,,,,^^""
中文堂個陣a,...
有人坐左文榮燊個位a...
咁燊呢,,就坐左係第二到la,,,
咁a sir 知道佢坐左去第二到,,,
佢就打佢個頭,,,,叫佢返返埋位,,,,
跟住燊就嬲la"""
就駁返a sir~~
話:我邊有掉位a,,,人地坐左我既位,,我咪坐第二到la,,冇位坐,,,唔坐物第二到,,坐邊到a,,,坐地下a~~
總之大概咁la.......
搞到a sir 冇聲出.......
放學,,,,嘉煒又跟住我地去左葵涌村,,,
跟住我話唔想藍球場,,,,
嘉煒就啤住我~~
話你唔上,,以後唔好上...
我話好a~~當時馬文健都係到~~~
馬文仲話咁你咪自己上lo~~淆a~~
仲話佢發姣發到出哂汁.....笑死我....^^~~~
最後都冇上到........
|