pe 堂,,,長跑校隊.....跑葵盛圍~~~累死....
英文堂,,,,默書.....
打左鐘,,a sir 仲唔比我地走...
咁d 人就偷左出去....^^~~
夜晚,,,,玩電腦,,,
個個莊燕玲就add 我~~
話我週圍同人講...仲爆粗tim~~
仲話搵日泵尻我......