今日,,,叫狙佩鳳同嘉煒上黎我屋企,,,
溫書...不過溫左陣,,,就係到玩,,/\/\”
琴日我同佩鳳同嘉煒去左電髮丫””
3點幾落街,,去搵佩鳳阿媽,,,
跟住就見到某d 人,,,
係到追黎,,,咁就走丫走,,,,>p<””
跟住係ok 等佩鳳ar媽,,,
佢地搵到我到la””咁就叫我陪佢la”
我就唔理佢∼佢就嬲,,,
我都未嬲,,佢嬲,,,咁我就好嬲咁同佩鳳走lo””
佢地都又追黎,,咁又跑la”
跟住我地就去左荃灣...
佢地打比我地””問我地係邊∼∼
佢地就黎左la””我地就叫佢搵我地””
話搵到我地既話就代表我地有緣份,,,搵唔到就順其自然,,,
最後佢地都係...放棄...
嬲,,,,,
|