今日,,,八點幾起左身lo~~
十點幾出門口,,,,去ok 等嘉煒,,,見到咖哩佢地....= =""
十一點幾到,,,溜到十二點幾就走左lo"
跟住就行街,,,,又買雪糕,,又食m記,,
又買頸鐽,,,,不過超令,,/\/\""
最尾又買左舍拉直既野,,,,超貴,,,>p<""
今日用左幾百蚊.....
7點幾先叔屋企""跟住我ar媽同我ar妹又叔左大陸....
ar 爸又開ot,,""
屋企得叔我同我ar婆,,同我家姐~""
食飯盒"">p<""
第一次係屋企夜晚食飯盒炸,,,@w@""