今日,,要八點搭九返到學校,,,
咁就好趕la””咁就上去school hall 練,,,
練左好多次la””琴日又係咁,,想攰死人咩,,
仲有著住對死人高跟鞋,,,
練到十點幾就放我地,,,,二點幾又要上返去∼∼∼
係十點幾至二點幾既之間,,我地去左舞蹈室整衫,,,,
叫左外賣黎食,,,
不過都整唔係好多,,,
二點幾la,,,又換衫上去a””
上到去,又練,,,><
練到唔知幾點,,,d 人就落去換衫,,
d 人都差唔多都走哂,,咁我同佩鳳同嘉煒同珍,,
係個到整衫,,,
咁佢ar媽黎左,,仲幫我地整左幾件,,,
7點幾個陣,,,珍走左,,
我地3個仲係個到整衫,,,
整到8點幾我地先走a””
恐怖....@w@””
|