今日,,,歌唱比賽,,,掂丫””
跟住班主任節,,揀歌...揀左我們的紀念冊,,
好唔開心丫!!><””
放左,,,食完lunch,,,我地又一點半叔左去,,
又跳舞,,又要整衫,,,
唉,,,整到四點幾先走””