今日,,八點幾起左身!!
跟住食完早餐,,,就入左房,,聽歌同練舞∼∼
練左陣,,,成身就好攰,,就訓左陣覺,,,
起左十二點幾,.,,打比嘉煒,,佢今日去swimming∼∼
咁我就同佢傾左陣,,,,就收線,,,
就再練舞∼!!
一日就咁渡過.....