今日,,english fun day∼∼
少少悶,,少少搞野!!!
放學,,,返屋企食野∼∼
食完野,,,同嘉煒去葵盛玩千秋∼∼
係到轉轉轉,,,暈....
>p<””
仲叫左沈智偉落黎!!睇住我地玩∼∼