今日,,,九點幾就比我ar 爸叫醒左la””
跟住食完早餐,,,又訓左係張床到lo””
係個到聽歌,,,聽到12點先起身,,,換衫,,,
整頭,,,跟住1點就出門口lo””
返學校練舞,,,,今日既狀態都唔係咁好””
所以就跳到唔好la∼∼>p<
由一點半跳到五點幾,,,就痴線嫁””
跳死人la””跳到攰死””
跳到之後,,,又去新商場,,,,
呢幾日狀態好唔好!!!好唔舒服丫””
雖然呢幾日既狀態都唔係咁好!!但係今晚都出左夜街,,,/\/\””(同佩鳳出到十一點幾先返!!)