嘻,,,今日去荃灣,,,,
我地3隻百厭星,,,點會靜靜咁行街a""
緊係搞亂檔,,,,仲要係商場玩tim~~~
我就發明左,,如果商場多人,,想行快d,,就大叫滾水a""/\/\""好玩呢!!哈!!
佩鳳就發明,,人地行埋黎,,佩鳳就發明踏腳,,伸手驚死人,,嘻,,,
嘉煒就發明呢,,,,,人地行埋黎,,,伸隻手出去,,又扮哂野,,收返入黎,,,扮野整頭髮,,/\/\"呵~
搭車車去荃灣個陣a,,,,架車冇位,,,但係佩鳳可以同嘉煒一齊坐,,個司機又唔比~~
跟住有個好心人呢,,就話是但la""
但係有個屎忽鬼呢,,死肥袋黎既,,仲要係大人,,,
話你咁樣,,會淚死司機嫁,,,,超載啵,,,
最2終,,嘉煒被逼落車車,,,
好彩,,後面都仲有幾架車,,^~^
係商場猛禁玩人,,嘻嘻~
返去之前,,,,買左個袋,,,幾令a""
返屋企個陣,,都差5多7點lo~~
咁返屋企la"佩鳳就行個邊,,我就行個邊,,,
我行個邊,,就會經過乒乓波枱既,,
咁行過去,,就見到比卡超(人一個),,,
咁就唔想見到佢,,又唔想佢見到我,,
所以就側埋一面,,,
但係佢始終都見到我!!!
咁就直行la,,,佢就追上黎,,推我,,
唔比我返屋企la,,,,,仲同我講左一d 野,,,,
比佢煩左陣,,,,就返屋企lo""""
|