cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


* ^w^ * 分類: 未分類

今日,,,八點幾先起身....

跟住就十點出門口la””

去左太古城玩個個冰燈節....好鬼死凍...-5度炸個到,,,

係入面唔到半個鍾,,,,就出返黎la””

入去,,,緊係有個d 羽「擁」,,,咁d羽「擁」咁就會有袋la””

我同嘉煒都擺左個手提係羽「擁」個袋到,,,食m記個陣先記得起,,,

個手提係羽「擁」個袋到,,,咁就即刻跑去個到,,,問下佢地la””

好彩我個個手提搵到,,但嘉煒個個就......

咁我就幫佢搵la””喧就猛禁打去佢手提,,,,

都係冇.........

咁我就叫佢去返m記到先la”””咁坐la””

咁坐坐下,,有時就打去la””

有次打左去,,,有人聽la””

有人拾到a””個陣真係好開心..../\/\””

係個到冇咩野行,,,咁就去將軍澳行下la””

咁係m記到坐,,,見到d 令仔...

咁佩鳳就跟佢地講野,,,咁d 令仔就話我地豬扒...

咁就開始串la””佢地臨走之前,,,拋左包開左既醬過黎,,

整到佩鳳個袋週圍到係,,咁我就追個個拋醬個個人la””

咁打佢la””跟住有人幫拖...踢我隻腳...

(總之我唔幫佩鳳la””靜係識講我壞話...屌佢)

去到4點幾,,,個到超大雨,,,,

咁就去迪士尼玩la”””

最後搭車返屋企...