今日,,,我地2點幾先出街,,,,
去左荃灣,,,帶佩鳳去睇袋袋,,,,
佢話好令啵,,,,岩岩好,,個袋有3隻色,,,
有深藍,,,粉紅,,,啡,,,,
咁佩鳳一早就揀鬼左深藍,,,咁我就同嘉煒話要粉紅~~
咁佩鳳揀鬼左佢自己鍾意個隻,,,就叫我地快d la~~
黑人憎..........