今日,,,,電左髮.....之後叫嘉煒陪我家姐一齊出街買袋啵,,,,,,
出左去荃灣,,,買左個袋,,,,之後就行街,,,,,
係新之城到行左陣,,,跟住就去左偷景新城...
行到咁上下,,,,就返左屋企lo~~~~