今日,,,,猛禁同人講sorry a....>p<""
1點幾出左門口,,同佩鳳一齊~~
去左mk,,,,行街,,,,買左條褲,,,
想買衫,,又唔得,,因為冇左嘉煒係到,,,
想買袋又唔得~~又係冇左嘉煒,,,,
最後,,,搭車叔去,,去新商場,,,
買左一舊野,,,,又買左野食同野飲,,,
6點幾先返屋企~~~~