今日,,十點幾先起身....
起左身,,,食完早餐..就返房,,聽歌
1點半先出街,,去左葵盛...
玩千秋..玩左一陣,,沈智偉黎左,,比左包野飲人比我地∼
又過左陣,,打比阿生,,,叫阿生黎玩,,
其實我冇諗過佢真係會黎,,,>p<””
跟住就落去接佢上黎玩la””
比人霸左個千秋,,,我同嘉煒就猛禁整走個個人,,
/\/\””
好好玩””
5點半就走左lo!!!