今日,,,,2點幾先出街街,,,
去荃灣落訂買一樣野,,,,,
跟住就行下,,,
去左協和廣場打太古,,,
跟住又玩賽車....
3個一齊玩.,..
嘉煒第一,,,我第二,,,佩鳳第三....><
跟住就一邊行一邊傾一樣野,,,,
招人:
8月中去野餐,,,,邊個去,,,去沙灘到玩,,詳情問返我la””去既,,,就同我傾msn la∼